My life

My life
Radu Basalau

Poze Nationala

Poze Nationala
Radu Basalau la Nationala

luni, 27 iulie 2009

Godfather ;)

























O tot auzeam pe logodnica mea: o sa fim nasi, sunt atat de fericita!!! Nu-i impartaseam in totalitate veselia, insa in momentul in care am adus lumanarile de nas acasa mi-am dat seama ca sunt pe punctul de a fi "uns" intr-un rol deosebit: acela de parinte spiritual. Imaginile vorbesc de la sine! :) Marele eveniment a avut loc in 04.07.2009, zi care se va inscrie mereu in memoria mea in categoria zilelor speciale. :) 

Finii nostri, Diana si Laurentiu, sunt niste oameni deosebiti! Le doresc din tot sufletul sa aibe casa de piatra si sper ca ori de cate ori au nevoie de ajutor sa nu ezite sa mi-l ceara. Voi alaturi de ei mereu, asemeni unui parinte.  

Niciun comentariu: