My life

My life
Radu Basalau

Poze Nationala

Poze Nationala
Radu Basalau la Nationala

marți, 23 septembrie 2008

Turneul devine din ce in ce mai greu!!!!!

Suntem aproape la sfarsit de turneu si toti nervii sunt intinsi la maxim!!!! Incercam sa mai rezistam inca 7 zile ,atat mai dureaza pana ne vom intalni cu cei dragi si vom pasi pe taramul patriei noastre mult iubite.
Mie unul imi este foarte greu sa imi ascund sentimentele de dor fata de sotia mea draga Anamaria si fiecare particula din corpul meu isi doreste cu disperare sa ajunga cat mai repede.....cat mai aproape de tine ......
Stiu ca si aici la peste 25000 de km departare noi suntem tot o singura persoana si gandim la fel , asa am si rezistat pana acum ,cu gandul la tine si cu ochii la poze!!!!
Turneul este foarte frumos dar am inceput sa-mi dau seama ca s-au strans deja mult prea multe zile petrecute departe de tine scumpa mea si poate e timpul sa ne regasim sub acoperisul casei noastre.
Azi am realizat cat de dor mi s-a facut de tine pentru ca am simtit o bucurie imensa cand am auzit ca plecand spre Fiji in noaptea asta vom ajunge cu o zi inainte deci, mai putin timp pana ne vom revedea draga mea!!!
Cred ca e de ajuns pt seara aceasta dar inainte sa inchei vreau sa va spun ca aici in Emisfera Sudica e cu totul alta LUME!!!!

TE IUBESC ANAMARIA !!!!

Un comentariu:

My December spunea...

acum am descoperit blogul tau
sincer am stat si eu pe ganduri de multe ori daca sa imi fac sau nu un astfel de blog.
oricum felicitari si sa dea Dumnezeu sa fiti fericiti impreuna
Bogdan