My life

My life
Radu Basalau

Poze Nationala

Poze Nationala
Radu Basalau la Nationala

marți, 30 septembrie 2008

Inapoi in tara mama si mai aproape de cei dragi!!!!

Drumul spre Bucuresti a fost pana acum un calvar, fiecare minut trece precum o ora si gandul imi este numa la logodnica mea draga pe care de abia astept sa o vad!!!
Acum va scriu din Viena si sunt bucuros ca mai am de zburat doar 2 ore pana pot sa respir din nou aerul proaspat al Romaniei!!!!
Pentru mine acest turneu a fost foarte benefic din toate punctele de vedere si va fi o experienta de viata care nu va fi uitata niciodata.
O rugaminte inainte sa inchei acest mesaj : VA ROG SA II TINETI PUMNII STRANSI LOGODNICEI MELE DRAGE CARE MAINE VA AVEA INTERVIUL PENTRU MASTER.

MULT NOROC SCUMPA MEA SI DE ABIA ASTEPT SA TE VAD!!!!!!

TE IUBESC!!!

Niciun comentariu: