My life

My life
Radu Basalau

Poze Nationala

Poze Nationala
Radu Basalau la Nationala

miercuri, 11 iunie 2008

Romania-Uruguay 10-6 (IRB Nations Cup)


A fost un meci urat din toate punctele de vedere. Am jucat tot meciul si pe final, la o gramada ordonata, mi s-a "reactualizat" o durere mai veche la umar. Oricum, ma bucur ca am debutat cu victorie la acest turneu. Este cel de-al saselea meu meci la Nationala si ii multumesc din suflet lui Dumnezeu ca ma ajuta sa imi servesc tara in acest mod.
Ceea ce ma deranjeaza este ca nu toti jucatorii trateaza cu seriozitatea cuvenita acest turneu. Sper ca la urmatoarele meciuri sa fim mai organizati si mai atenti.
Pana atunci, FRUNZA DE STEJAR TREBUIE SA RAMANA NESIFONATA! (aceasta este o afirmatie a logodnicei mele; by the way, ii tin de-acuma pumnii la licenta!)

Niciun comentariu: