My life

My life
Radu Basalau

Poze Nationala

Poze Nationala
Radu Basalau la Nationala

marți, 17 iunie 2008

Romania-Rusia 13-12, Ana-Licenta 10-0 :)

Meciul de alaltaieri a fost unul foarte dificil, cu atat mai mult cu cat se exercita foarte multa presiune psihica asupra noastra, avand in vedere ca in ultimele intrevederi Rusia a invins Romania.
Am jucat atat pilier stanga, cat si dreapta. Prima repriza si un sfert dintr-a doua am jucat stanga, si ultimul sfert de ora am jucat dreapta. Sunt mandru de echipa mea si de victoria meritata. Sper ca si la meciul impotriva Africii de Sud vom avea parte de victorie.
Vreau prin intermediul acestui articol sa-mi felicit logodnica pentru nota maxima luata la licenta. Sunt foarte mandru ca am alaturi o fata care nu e doar frumoasa, ci e si inteligenta. Nu spun mai multe despre ea pentru a nu se interpreta ca o laud.
FRUNZA DE STEJAR TREBUIE SA RAMANA NESIFONATA!

Un comentariu:

EboRâguebi spunea...

Salut,

Numele meu este Louis

Rugby player, mă!

I-vă blog-ul!

Până la o zi!

Luis
http://eboraguebijuvenil.blogspot.com